.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حیات خلوتی بنام دفتر مجمع جمعی از نمایندگان مازندران!
شمال نیوز: متاسفانه این روزها به دفتر مجمع نمایندگان در مرکز استان به عنوان مکانی برای لابی گری وتصمیمات پشت پرده نگاه می شود و اتفاقاتی نظیر آنچه در دیدار نوروزی چند نماینده با مدیران استان رقم خورد و حضور خدمتکارانه برخی مدیران در سال پایانی دولت در محضر نمایندگان !!! مبین زوایایی از این معضل است .

شمال نیوز: در حالی انتشار خبر راه اندازی دفتر مجمع نمایندگان در مرکز استان پس از نه دوره مجلس شورای اسلامی امیدهای زیادی در راستای توسعه استان بوجود آورد که تنها چند ماه بعد حرف و حدیث های فراوان گریبانگیر این دفتر نوپا شد .

دیدار نامتعارف نوروزی تعداد ی از نمایندگان با مدیران استان ، تشکیل جلسات هم اندیشی بدون حضور نمایندگان ، نامعلوم بودن منابع مالی دفتر مجمع ، درگیر شدن مدیران و مردم با واسطه ای بنام دفتر مجمع ، عدم اقبال یا کم اعتنائی تعدادی از نمایندگان به دفتر مجمع ، مصاحبه های رنگارنگ وبدون پشتوانه مسئول دفتر مجمع ، طرح وعده های دهن پر کن و عموما تبلیغاتی همچون تالار گفتگوی نمایندگان و...تنها برخی از مواردی است که در همین چند ماه حواشی زیادی پدید آورده که تداوم آن در آینده چالش های مستقیمی را متوجه یکایک نمایندگان خواهد کرد .

این همه در حالی است که به نظر می رسد نمایندگان چندان اشراف لازم به اداره امور دفتر مجمع را نداشته و دو یا سه نماینده در برخی از جلسات حاضر می شوند که از نظر محتوا تهی و در گذشته و قبل از این دفتر نیز چنین هم اندیشی هایی برگزار می شده است .

البته مجمع نمایندگان در پایتخت و فارغ از دفتر خود در ساری رایزنی های خوبی را شکل داده اند که دیدار با حجت الاسلام ناطق نوری و نشست با رئیس رسانه ملی از آن جمله است .

کارشناسان اعتقاد دارند که فعالیت مجمع در سطح ملی می تواند جایگاه استان را در راستای توسعه وپیشزفت بهبود بخشد و انسجام نمایندگان یک استان را به رخ وزرا و مدیران ملی کشیده و سهم مازندران را از اعتبارات و طرح های کلان ارتقا بخشد .

متاسفانه این روزها به دفتر مجمع نمایندگان در مرکز استان به عنوان مکانی برای لابی گری وتصمیمات پشت پرده نگاه می شود و اتفاقاتی نظیر آنچه در دیدار نوروزی چند نماینده با مدیران استان رقم خورد و حضور خدمتکارانه برخی مدیران در سال پایانی دولت در محضر نمایندگان !!! مبین زوایایی از این معضل است .

به هر ترتیب به نمایندگان ملت یادآور می شود هر چه زودتر در نحوه اداره این مجموعه درون سازمانی خود تجدید نظر نموده وتا دیر نشده و اعتراضات گسنرده تر صورت نپذیرفت این دفتر را در ریل اصلی خود قرار دهند .

 

 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 مرداد 1392
لطفا هر موضوعی را به فال بد نگیرید.حتی اگر حرف شما هم صحیح باشد این نفرات حقوقی و دست اندارکار برای استان نشستند و تصمیم گرفتند ... ضمنا مگر رئیس جمهور متنخب جمعیتی از افراد مورد وثوق خود را برای انتخاب کابینه و ایضا استانداران جمع ننمود؟ خب این هم از همان نوعش ولی در یک سطح دیگر... انشاالله هر دو طیف برای رضای خدا و آسایش مردم جلسه میگذارند و همفکری میکنند عبدالله بنی ادم طبرستانی
نا شناس 4 مرداد 1392
اين دفتر بيشتر پاتق نماينده هاي تازه به مجلس راه يافته هست كه با جلسات پشت پرده بيشتر براي حفظ خودشان انجا را تشكيل داده اند تا برطرف نمودن مشكلات مردم
نا شناس 5 مرداد 1392
این کامنت های مغرضانه که نشان دهنده فرهنگ حاکم بر مردم مازندران است باعث عقب نگه داشته شدن همه شهرهای مازندران و بابل عزیز شده و عدم همدلی نشان دهنده این است باید مازندران همه شهرهایش یا یک استان و یا فرمانداری کل باشند و بودجه خودشان را از تهران دریافت کنند و البته بعضی از مردمان کو چک شهرهای کوچک نون خودشون را در اختلاف بین دو شهر بزرگ بابل و ساری می بینند.
نا شناس 5 مرداد 1392
تا وقتی نیاز اونجا هست همینه که هست
نا شناس 4 مرداد 1392
واقعا اختلاف نظر بین بابل و ساری و تعصب کورکورانه باعث چاقی شهرهای کوچک استان شده و متاسفانه مسئولین بابل و ساری به خود و حل این موضوع توجه چندانی ندارند!!!
خبرنگار 5 مرداد 1392
این خبر کاملا مغرضانه و حساب شده و برای باجگیری تنظیم شده است. و حسابی بوی حسادت و تنگ نظری می دهد. یکی اومده داره خدمت می کنه . همه دارن زیرپای اورا خالی می کنند. ایجاد دفتر مجمع از افتخارات نمایندگان دور نهم هست. طرح مطالب کلی و مبهم با رسالت قلم منافات دارد.
گزارشگر 5 مرداد 1392
خبر یکطرفه و مبهم چیزی جز تنگ نظری و باجگیری نیست. خبر زمانی ارزش دارد که نطر انتقاد شونده هم باشد . شمال نیوز در این خبر داره نامردی می کنه. دفتر مجمع خیلی موفق هم بوده است
نا شناس 5 مرداد 1392
نظر نویسنده بسیار درست است.
غفارى 5 مرداد 1392
نمايندگان مازندران ضعيفند و چاره اى جز شعار و باند بازى ندارند. نمونه ان اينكه هيچكدام در كمسيون ها مسيوليت ندارد
ياسرمردمي اسر 5 مرداد 1392
نمايندگان مازندران به فكر اطرافيان خود نستند نه مردم
علی 5 مرداد 1392
اخه چرا این نماینده ها فقط به فکر جیبشون هستند توی این انتخابات نشون دادن که چقدر نظرشون با نظر ملت تفاوت داره اخه چرا کسی بلند نمیشه توی بابل یا ساری که تنها درد ش درد این مردم باشه چرا کسی مثل نوشیروانی و مجد ارا نیست اره زمونه خیلی عوض شده اشکال از ماست که به ادمایی مثل نیاز یا ناصری رای میدیم
نا شناس 6 مرداد 1392
بهتون بر نخوره ولی عین واقعیته
مهربان 6 مرداد 1392
بريددعاكنيدكه دكترنيازاستاندارنشه وگرنه مازندران اسمش عوض ميشه وميشه استان نياز.....ممنونم ازشمال نيازكه مردم رو روشن ميكنه براي مجمع نمايندگان چه كلاسي گذاشته بودن اقايون
از سوادكوه 6 مرداد 1392
آقايان شمال نيوز به جاي پاي گرفتن و باجگيري به دست گرفتن و باز كردن گره از مشكلات استان و دوري از سياست بازي روي بياوريد يادتان باشد اگر بنا بر بازي كردن باشد آن بندگان خدا هم خيلي حرف براي گفتن دارند . نماينده شما سارويها حتي به خودش اجازه نمي دهد در جلسه بنشيند و در مورد مسائل مورد بحث صحبت كند آنوقت شما از چه چيز گله مي كنيد؟
عادل 6 مرداد 1392
وقتي نمايندگان ما عملكرد ضعيف دارند چه ميشه كرد؟ نمايندگان ساري مخالف همند .ناوارد هسنتد. شعار ميدهند . مردم منتظر خدمتند ولي خبري از خدمت نيست
نا شناس 7 مرداد 1392
آخه یکی نیست بگه مجمع یک جلسات هیاتی برای کارهای جمعی برای همفکری نمایندگان است نه بریا ساختمان گرفتن و حیات خلوتی. در کجای تعریف مجمع این مسائل آمده که یک فرد خود شیفته همه اش با خودش مصاحبه کنه و در سایتش فقط عکس و مطلب خودش را کار می کند و بعد اسمش را میذاره رسانه. این چه رسانه ای است این چه فرد رسانه است. ...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.